Fejsbuk uvodi turistički vodič

Mnogo novih aplikacija uveo je u prethodnom periodu Fejsbuk, a naredna je – turistički vodič.

Turistički vodič na vašoj Fejsbuk strani nalaziće se u meniju More i, za početak, naziv aplikacije će biti City Guides. Planirano je da City Guides prikazuje listu gradova koje su vaši prijatelji posetili, kao i različite preporuke mesta na koja se može otići i interesantnih aktivnosti u drugim gradovima.

Pored određenog grada nalaziće se lista sa slikama prijatelja, a klikom na svaku pojedinačnu pročitaćete koje je hotele, restorane, znamenitosti… ta osoba posetila. Očigledno, podaci će biti uzimani iz njenih check-in lokacija i postova.

Ukoliko nemate prijatelje koji mnogo putuju – nema problema. Na raspolaganju će vam biti i opcija Places the Locals Go koja nastaje prikupljanjem podataka iz visoko ocenjenih postova drugih korisnika. Fejsbuk će ih sažeti u jednu rečenicu, pa ćete tako za neki restoran, na primer, moći da pročitate da se “o njemu govori kao o mestu gde se može pojesti dobar takos, popiti točeno pivo i gde je atmosfera odlična”.

Svaka lokacija će imati bookmark opciju da je sačuvate i ona će vam biti dostupna u Saved sekciji na strani samog grada, koju takođe možete sačuvati na svojoj Fejsbuk strani.

Predstojeći događaji u gradu, kao i najvažnije atrakcije još jedan su deo novih mogućnosti, i svi oni pojedinačno mogu biti obeleženi i sačuvani.

Ovo će biti nova funkcija za koju su profesionalci za vođenje Facebook stranica već spremni.

Interesantno je da su poslednjih godina pokretane mnoge aplikacije vezane za putovanja koje su koristile podatke sa Fejsbuka. Kad su njihovi kreatori odustali, Fejsbuk se, sa zakašnjejem, pojavio.

Biće, dakle, zanimljivo pratiti šta su planovi.

Za početak, biće uključeni samo veliki gradovi, treba očekivati kasnije proširivanje, a bilo bi dobro da se ova opcija ponudi za baš svako mesto na svetu.

Uvođenje City Guides vodiča je počelo, uz testiranje. Dizajn se još podešava, najpre na mobilnoj platformi, i kod ograničenog broja korisnika.

Ostavi komentar

Email neće biti javno objavljen.


*