Putovati kao influenser

Svedoci smo da neke osobe obilaze svet kao influenseri na društvenim mrežama. O čemu je, zapravo, reč?

Oni su najpre uložili dosta vremena i truda da izgrade interesantne profile na društvenim mrežama. Zatim su napustili radna mesta, ukoliko su ih imali, i otisnuli se u nepoznato… Putovali su, fotografisali se na atraktivnim lokacijama, delili svoja iskustva na Instagramu, Facebook-u, Twitter-u sa sve brojnijim pratiocima, vodili blog…

maldives

U jednom trenutku, logično, ovakva osoba postaje interesantna marketing industriji. Jedan broj velikih svetskih agencija u poslednje vreme uspeh gradi na povezivanju influensera i brendova. Uglavnom se radi o kompanijama iz oblasti turizma, modne i industrije sportskih rekvizita, koje na ovaj način efikasno reklamiraju svoje proizvode.

Influenseri tako dobijaju plaćena egzotična putovanja, smeštaj i obroke u restoranima, odeću, obuću… a za uzvrat promovišu fotografijom, video zapisom, rečju brend koji nose, mesto u kojem borave, hotel u kojem su odseli… Veoma uspešni dobijaju i novac, a oni najbolji iznose od kojih „zastaje dah“.

berlin

Oblast je nova i ne postoje specijalna pravila. Influenseri su, ipak, spremni da daju savete zainteresovanima.

Morate imati dobru bazu fanova i folovera u startu. Putovanja će doprineti rastu njihovog broja, ali se to neće desiti brzo i samo od sebe. Potrebna je strategija umrežavanja, povezanost različitih platformi i prisutnost na njima, kao i lična upornost i doslednost. Ukoliko je potreban savet nekog iskusnog u poslu, treba ga potražiti.

Dodatne veštine i znanja se podrazumevaju, a dobrodošla su sva iz oblasti marketinga, komunikacija, turizma, novinarstva, prodaje… Veoma su važne dobre fotografije, pa se događa da influenseri angažuju drugu osobu koja je u ovoj oblasti profesionalac.

Praćenje trendova i tehnoloških inovacija je obavezno pošto foloverima treba pružiti samo ono što je novo, najsavremenije, „in“…

Budući influenseri u odabiru brendova koje promovišu treba da budu selektivni – brend treba da se uklapa u njihov stil, uverenja, da ne bude u suprotnosti sa sadržajima o kojima su pisali… Pošto su i foloveri okupljeni na srodnim temama, to je jedini put ka daljem rastu uticaja, pozitivnim efektima kamapnje brenda, novim poslovima i putovanjima.

Ukoliko vaša firma ima potrebe za profesionalnim vođenjem naloga na društvenim mrežama, najbolje je da se obratite stručnjacima.

Ostavi komentar

Email neće biti javno objavljen.


*