Turizam bogatih u 2018. godini

Najbogatiji kao da više nemaju želju da se razlikuju od ostalih.

Trendovi koji nagoveštavaju najpopularnije destinacije za luksuzna putovanja pomalo iznenađuju. Umesto toplih mora i ekskluzivnih rizort kompleksa, u narednoj godini će se tražiti, kako čuveni World Travel Monitor izveštaj objavljuje, nešto sasvim drugo.

Hladne destinacije su u modi

Island, Norveška i Antarktik bi mogle da budu nove odrednice bogatih, ali ne kao skijališta ili mondenska zimska mesta. Bogati žele da posmatraju fenomen polarne svetlosti, da učestvuju u istraživačkim pohodina i stignu što dalje – “na kraj sveta”. Za ture je neophodna dobra kondicija, ali i adekvatna odeća i oprema, pa prodavci iste sa markama poznatih brendova sa zadovoljstvom očekuju kupce.

Sve popularnija je – Nemačka

Nemačka je trenutno najpopularnija u Evropi. Dolaze uglavnom bogati Amerikanci, a odmah iza njih na listi su, takođe bogati, Kinezi. Slede Japanci, državljani Velike Britanije i Tajlanda.

Skupi hoteli, ture i velnes putovanja neretko se kombinuju sa medicinskim tretmanima, po kojima je Nemačka postala čuvena poslednjih godina. To se nije dogodilo ranije samo zbog jednog razloga – nedovoljne informisanosti, koja je sada prevaziđena globalnim komunikacijama.

Gradovi, pre nego plaže

Turizam imućnih povlači se sa morskih obala prema gradovima, koji nude više sadržaja i jedinstvena iskustva. Podaci World Travel Monitora pokazuju da sada 29% kupaca luksuznih putovanja preferira urbane centre. Slede ture obilazaka, a tek iza njih tropske plaže, koje i dalje preferiraju mladenci i novi parovi.

Probati nešto novo

Bogati putnici imaju na raspolaganju mnogo izbora ako žele da se upuste u avanturu. Pokazivanje ili samo testiranje sopstvene hrabrosti još jedan je dokaz da iskustvo na putovanju počinje da preovlađuje nad posedovanjem i odmorom. U svakom slučaju, i bogati, kao i ostali, žele da svaki put odu na drugo mesto i dožive nešto potpuno novo.

Turistički agenti i agencije obavezni

Interesantno je da bogati putnici kreću na putovanja u turističkim aranžmanima agenata ili agencija. Predviđa se da će se taj trend nastaviti i u 2018. godini. I oni koji imaju dovoljno ličnih sekretara da sami obave posao traže preporuke agencija i organizaciju kompletnog putovanja.

Ostavi komentar

Email neće biti javno objavljen.


*