Veče kod kuće, novi trend

U pitanju nije samo privremena promena navika – upravo se formira novi velnes trend. Stručnjaci koji se bave mentalnim i fizičkim zdravljem predviđaju da će se on tokom 2017. godine ustaliti i da će ga prihvatiti mnogi.

Interesantno je da boravak kod kuće, umesto u diskotekama, kafićima, u šopingu, promovišu upravo pripadnici „milenijumske generacije“, dakle tinejdžeri u godinama koje su, ne tako davno, podrazumevale najneodgovornije ponašanje prema sopstvenom zdravlju. Oni danas ne konzumiraju alkohol, hrane se zdravo, bave se umereno fizičkom aktivnošću…

Sveže namirnice i zeleno lisnato povrće zamenili su hamburgere i pice.

Joga, meditacija, istočnjačke borilačke veštine i druge metode zajedničkih vežbi duha i tela praktikuju se umesto iscrpljivanja u teretanama kako bi se skinuli suvišni kilogrami.

Zeleni čaj, čaša crvenog vina ili kokosova voda poručuju se u restoranima umesto piva i čuvenih koktela, kojima su prethodne generacije širom sveta znale imena.

Briga o sebi zasniva se na holističkom pristupu, odnosno bavljenju sobom u celini, uz povezanost sa realnošću i okruženjem.

Moda, međuljudski odnosi, pa tako i način zabave, samo se uklapaju u sve napred navedeno. Mladi nisu zainteresovani za vikend žurke do zore i pre će ostati kod kuće. Oni vole svoj lični prostor i posvećuju mu punu pažnju. Tu se odmaraju, opuštaju, podmlađuju… Slane lampe, biljni čajevi, udobnne fotelje, domaći obroci, čitanje… postaju trendi.

Zbog čega, uostalom, svoj organizam izlagati bilo kojoj štetnoj hemijskoj supstanci?

Nove generacije ne žele da gube vreme i energiju na stvari koje ne doprinose njihovom zdravlju, ličnom, profesionalnom i duhovnom razvoju i dobrobiti. Voleti samog sebe postaje prioritet.

Uvek isti večernji provodi, uz glasnu muziku, piće i mamurluk koji sledi posle toga – jednostavno više nisu „in“.