Instagram pravila za agencije za nekretnine
Instagram je idealno mesto za agencije za nekretnine – na ovoj društvenoj mreži, ako posedujete dovoljno znanja, možete razviti i voditi veliki deo marketinga firme.
Dobro je da imate u vidu nekoliko stvari o kojima pišemo u nastavku. Ukoliko nemate vremena da se sami bavite nalozima na društvenim mrežama, vođenje Instagram profila, bar za početak, prepustite profesionalcima. Oni će u saradnji sa vama obavljati posao, a za ubuduće mogu obučiti vaš tim da to radi samostalno.
Važno je, na početku, definisati ciljeve. Osim udovoljavanja željama kupaca da fotografije nekretnina vide, mogu postojati i specifične namere. Na primer, da uvedete ponudu sasvim nove lokacije, oglasite specifičnu vrstu nekretnina, akcenat stavite na dugoročan zakup… Definisanjem ciljeva unapred uspešno ćete organizovati Instagram prisustvo, ali i pratiti rezultate i korigovati kampanje.
Instagram ima opciju reklamiranja, u kojoj se nalaze bitna podešavanja. Jedno od najvažnijih je lokalno targetiranje. Sa koje teritorije očekujete kupce? Podešavanje lokacije i inače je ključno, pošto će posao manje ili više uvek biti ograničen na određeno područje.
Demografsko targetiranje je, takođe, važno. Ponuda luksuznih kuća ništa neće značiti mladoj populaciji bez posla, ili porodicama sa skromnim prihodima. Kada se određuju ciljne grupe, obavezno se razmatra i njihova veličina – ako su male, targetiraju se i njima najpribližniji slojevi korisnika.
Može se reći da je hashtag politika na Instagramu oblast za sebe, pošto ju je, zbog njenog značaja, potrebno koristiti stručno. Instagram nudi 30 hashtag-ova po jednom postu, što nikako ne znači da je dobro koristiti ih što više.
Karusel Instagram reklame su lepa opcija za nekretnine. One u formi kataloga dozvoljavaju da prikažete svaku prostoriju stana ili kuće iz vaše ponude, sa detaljima i iz različitih uglova. Instagram video oglašavanje još je atraktivnije i poželjnije.
Visokokvalitetni foto i video materijali, oglašavanje u skladu sa savremenim i stilovima u trendu, efikasnost i pravilno odabrano vreme oglašavanja, svedočenja zadovoljnih klijenata… dodatni su preduslovi za uspeh u privlačenju potencijalnih kupaca.
Imajte, na kraju, u vidu i sledeće. Tokom 2022. godine, prema statističkim podacima, prosečan Instagram korisnik je provodio 53 minuta dnevno posmatrajući i pretražujući. Informacija je dovoljna za zaključak da vaša agencija za promet nekretnina, u punom kapacitetu, mora biti tu.
Comments are closed.