Instagram pravila za agencije za nekretnine
Instagram je idealno mesto za agencije za nekretnine – na ovoj društvenoj mreži, ako posedujete dovoljno znanja, možete razviti i voditi veliki deo marketinga firme.
Dobro je da imate u vidu nekoliko stvari o kojima pišemo u nastavku. Ukoliko nemate vremena da se sami bavite nalozima na društvenim mrežama, vođenje Instagram profila, bar za početak, prepustite profesionalcima. Oni će u saradnji sa vama obavljati posao, a za ubuduće mogu obučiti vaš tim da to radi samostalno.
![](https://avlija.org.rs/wp-content/uploads/2023/08/mobilni.jpg)
Važno je, na početku, definisati ciljeve. Osim udovoljavanja željama kupaca da fotografije nekretnina vide, mogu postojati i specifične namere. Na primer, da uvedete ponudu sasvim nove lokacije, oglasite specifičnu vrstu nekretnina, akcenat stavite na dugoročan zakup… Definisanjem ciljeva unapred uspešno ćete organizovati Instagram prisustvo, ali i pratiti rezultate i korigovati kampanje.
Instagram ima opciju reklamiranja, u kojoj se nalaze bitna podešavanja. Jedno od najvažnijih je lokalno targetiranje. Sa koje teritorije očekujete kupce? Podešavanje lokacije i inače je ključno, pošto će posao manje ili više uvek biti ograničen na određeno područje.
![](https://avlija.org.rs/wp-content/uploads/2023/08/kuca.jpg)
Demografsko targetiranje je, takođe, važno. Ponuda luksuznih kuća ništa neće značiti mladoj populaciji bez posla, ili porodicama sa skromnim prihodima. Kada se određuju ciljne grupe, obavezno se razmatra i njihova veličina – ako su male, targetiraju se i njima najpribližniji slojevi korisnika.
Može se reći da je hashtag politika na Instagramu oblast za sebe, pošto ju je, zbog njenog značaja, potrebno koristiti stručno. Instagram nudi 30 hashtag-ova po jednom postu, što nikako ne znači da je dobro koristiti ih što više.
Karusel Instagram reklame su lepa opcija za nekretnine. One u formi kataloga dozvoljavaju da prikažete svaku prostoriju stana ili kuće iz vaše ponude, sa detaljima i iz različitih uglova. Instagram video oglašavanje još je atraktivnije i poželjnije.
Visokokvalitetni foto i video materijali, oglašavanje u skladu sa savremenim i stilovima u trendu, efikasnost i pravilno odabrano vreme oglašavanja, svedočenja zadovoljnih klijenata… dodatni su preduslovi za uspeh u privlačenju potencijalnih kupaca.
Imajte, na kraju, u vidu i sledeće. Tokom 2022. godine, prema statističkim podacima, prosečan Instagram korisnik je provodio 53 minuta dnevno posmatrajući i pretražujući. Informacija je dovoljna za zaključak da vaša agencija za promet nekretnina, u punom kapacitetu, mora biti tu.
Comments are closed.