Društvene mreže prepustite agenciji

Ukoliko vodite firmu iz stana, lako se može dogoditi da, opušteni u domaćoj atmosferi, suviše vremena potrošite u promociji na društvenim mrežama. Rešite problem i taj posao prepustite drugome. Agencije koje nude vođenje naloga na mrežama za klijente imaju iskustvo i alate (na našem tržištu nedavno se pojavio i jedan domaći, Koledari), koji im olakšavaju rad.

Ugovorom sa agencijom dobijate sve što je potrebno, a svoje vreme, namenjeno firmi, koristite efikasnije.

Evo još nekoliko argumenata u prilog navedenom.

Prisustvo na društvenim mrežama je obavezno, na više njih, posebno za male firme. To je odličan način da veliki broj potencijalnih kupaca sazna za vaše postojanje, proizvode i usluge.

Angažovanost, odgovori na pitanja, raznovrsnost postova… takođe su obavezni.

Postovi treba, po obliku i sadržaju, da budu usklađeni sa karakteristikama i „duhom“ mreže na kojoj objavljujete.

Društvene mreže otvaraju prostor za komunikaciju sa potencijalnim partnerima, većim firmama iz sektora, influenserima, konkurencijom… a agencija to može da obavi kvalifikovano i bez grešaka koje obično prave početnici.

Dok sami radite na svojoj promociji, veoma lako možete da, „kad ste već tu“, proverite i svoj privatni nalog. A tamo su porodica, prijatelji, i zanimljive teme koje mogu da oduzmu dragoceno vreme namenjeno poslu.

U brzini se često prave greške, ponekad izazvane emocijama. Jednom objavljen pogrešan stav može da naruši reputaciju vašeg posla ili brenda, čak i ako ga kasnije obrišete.

Posao na društvenim mrežama ne završava se objavama. Svaka mreža poseduje alate za analitiku, uz pomoć kojih je potrebno meriti uspešnost svog prisustva i planirati dalje korake. Rezultati kampanja najčešće nisu vidljivi odmah, a pozitivni ili negativni trendovi očitavaju se na duži rok.

U agencijama koje vode društvene mreže rade timovi koji odlično poznaju marketing planiranje, content marketing, SEO i poseduju druga znanja neophodna za vaš uspeh.

Konačno, kad je već korišćenje društvenih mreža besplatno, zašto ne potrošiti malo novca i angažovati stručnjake, koji će iz prisustva vaše firme na njima izvući maksimum.

Leave a Reply