Društvene mreže prepustite agenciji

Ukoliko vodite firmu iz stana, lako se može dogoditi da, opušteni u domaćoj atmosferi, suviše vremena potrošite u promociji na društvenim mrežama. Rešite problem i taj posao prepustite drugome. Agencije koje nude vođenje naloga na mrežama za klijente imaju iskustvo i alate (na našem tržištu nedavno se pojavio i jedan domaći, Koledari), koji im olakšavaju rad.

Ugovorom sa agencijom dobijate sve što je potrebno, a svoje vreme, namenjeno firmi, koristite efikasnije.

Evo još nekoliko argumenata u prilog navedenom.

Prisustvo na društvenim mrežama je obavezno, na više njih, posebno za male firme. To je odličan način da veliki broj potencijalnih kupaca sazna za vaše postojanje, proizvode i usluge.

Angažovanost, odgovori na pitanja, raznovrsnost postova… takođe su obavezni.

Postovi treba, po obliku i sadržaju, da budu usklađeni sa karakteristikama i „duhom“ mreže na kojoj objavljujete.

Društvene mreže otvaraju prostor za komunikaciju sa potencijalnim partnerima, većim firmama iz sektora, influenserima, konkurencijom… a agencija to može da obavi kvalifikovano i bez grešaka koje obično prave početnici.

Dok sami radite na svojoj promociji, veoma lako možete da, „kad ste već tu“, proverite i svoj privatni nalog. A tamo su porodica, prijatelji, i zanimljive teme koje mogu da oduzmu dragoceno vreme namenjeno poslu.

U brzini se često prave greške, ponekad izazvane emocijama. Jednom objavljen pogrešan stav može da naruši reputaciju vašeg posla ili brenda, čak i ako ga kasnije obrišete.

Posao na društvenim mrežama ne završava se objavama. Svaka mreža poseduje alate za analitiku, uz pomoć kojih je potrebno meriti uspešnost svog prisustva i planirati dalje korake. Rezultati kampanja najčešće nisu vidljivi odmah, a pozitivni ili negativni trendovi očitavaju se na duži rok.

U agencijama koje vode društvene mreže rade timovi koji odlično poznaju marketing planiranje, content marketing, SEO i poseduju druga znanja neophodna za vaš uspeh. Agencija za SEO recimo bavi se isključivo rangiranje sajta na Google.

Konačno, kad je već korišćenje društvenih mreža besplatno, zašto ne potrošiti malo novca i angažovati stručnjake, koji će iz prisustva vaše firme na njima izvući maksimum.